
Thuiskomen bij Modehuis Blok
Met Modehuis Blok heeft Anna Blok 86 jaar geleden iets blijvend tot stand te gebracht, iets van waarde. Voor haarzelf, haar kinderen, voor onze betrokken werknemers, leveranciers en ontwerpers, maar ook voor onze trouwe kopers. Deze familiaire verbondenheid en ongedwongen gezelligheid zijn nog steeds voelbaar in onze winkels, waar zorg hebben voor elkaar het motto is. Elke dag opnieuw proberen we daarom met vak liefde, vrolijkheid en oprechte aandacht voor ieders unieke persoonlijkheid en stijl mensen blij te maken met onze onderscheidende kleding, natuurlijke materialen en mooie combinaties. Bij Modehuis Blok ben je al snel thuis, omdat het voelt als thuis.

Klantgeluk
Vanaf het moment dat je de winkel binnenstapt tot lang nadat je jouw nieuwe outfit draagt, willen we dat het goed, prettig en persoonlijk voelt. Gelukkige klanten, daar doen we het voor. Voor ons betekent dat écht contact maken, aandacht hebben voor wat iemand nodig heeft en laten merken dat je ertoe doet. Is er toch iets waar je niet blij van wordt? Laat het ons even weten. We denken graag mee en zoeken samen naar een oplossing.

Kwalitatief & duurzaam
Als familiebedrijf zijn we echt oersterk. Ook onze niet-verwante medewerkers voelen zich sterk met ons verweven. En wij voelen ons precies zo sterk verweven met hen. Onze werkwijze is primair gebaseerd op deze familiaire emoties. In alles wat we doen zijn we persoonlijk, warm, betrouwbaar en hebben we oprecht aandacht voor wat belangrijk is voor mensen. Juist omdat het voelt als thuis, blijven medewerkers bij ons werken en komen klanten telkens bij ons terug. Simpelweg gelukkige klanten is het uitgangspunt bij alles wat we doen.

Kwaliteit die blijft
Bij ons draait het om meer dan mooie kleding. We willen bijdragen aan geluk, mooie momenten en herinneringen. Daarom bouwen we aan duurzame relaties, kiezen we voor kwaliteit en werken we samen met ontwerpers die vooruitdenken en verantwoord produceren. Zo zorgen we dat we ook voor de generaties na ons een betrouwbare plek kunnen blijven, voor klanten én voor de wereld om ons heen.